کد مطلب:314219 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:189

سریعا به جهنم واصل شد
جناب آقا مهدی در كتاب خود «زندگانی حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام» می نویسد كه، عموی ایشان جناب ابوالحسن، مسئول مدرسةالواعظین لكنهو واقعه ی زیرا را نقل می نماید:

40. در سال 1977 م ارتش تركیه به عراق آمده بود یك پلیس ارتش با آلات حرب می خواست وارد حرم سیدالشهداء علیه السلام بشود. خدام حرم مانع وی شدند و گفتند: باید بدون آلات حرب داخل حرب بشوید.

فرد ارتشی اعتنا نكرد و چند لفظ زشت نیز بر زبان جاری ساخت. در این اثنا، یك سیلی محكم به صورتش زده شد، به گونه ای در هم پیچیده شد و تفنگی كه داشت خود به خود تیر انداخت و او را زخمی كرد. در نتیجه آن شخص به زمین افتاد و مردم او را از حرم بیرون آوردند. از او خون بسیاری رفت و سریعا به جهنم واصل شد. خدام



[ صفحه 667]



حرم از این واقعه بسیار متعجب شده، و اهل علم و خرد حیران گردیدند. چه، تاكنون چنین واقعه یا حادثه ای در حرم رخ نداده بود.

بعضی از خدام، شب در عالم خواب بشارت یافتند، كه وقتی كه آن پلیس داخل حرم می شد، وقت و ساعت دیدار حضرت اباالفضل العباس علیه السلام از برادرش اباعبدالله الحسین علیه السلام بود؛ حضرت این جرئت و جسارت را تحمل نكرده و بلافاصله در برابر بی احترامی وی به حضرت عكس العمل شدید نشان دادند.

در پایان خدا را شكرگزارم كه به این بنده ی ناچیز توفیق داد تا جلد دوم كتاب (چهره ی درخشان قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس علیه السلام) را به پایان برسانم امید است این عرض ارادت كوچك به پیشگاه امامان معصوم شیعه و حضرت قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس علیه السلام مورد قبول واقع گردد. و جلد سوم قمر بنی هاشم علیه السلام در دست تألیف می باشد، امید است به زودی در دسترس دوستان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام قرار گیرد.

25 شوال المكرم 1419 ه.ق، سالروز شهادت بنیانگذار مذهب حقه ی جعفری حضرت امام جعفر بن محمد الصادق علیهماالسلام، مطابق بهمن 1377 ه. ش قم - عش آل محمد علیهم السلام علی ربانی خلخالی